Veelgestelde vragen

Account

Categorie: Account

Ga naar ‘Mijn Account’ en registreer je.

Ook kan je bij het plaatsen van de bestelling kiezen voor ‘Een account aanmaken?’. Kies een gebruikersnaam en wachtwoord. Als je de bestelling plaatst, worden de gegevens opgeslagen.

Categorie: Account

Voor het verwijderen van je account, neem contact op met de klantenservice.

Categorie: Account

Log in op ‘Mijn Account’, ga naar het kopje ‘Accountgegevens’ en wijzig je persoonlijke gegevens. Druk op ‘Wijzigingen opslaan’.

Indien gewenst kun je ook je Facebook of Google account gebruiken om in te loggen.

Categorie: Account

Weet je je wachtwoord niet meer? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’. Dit vind je op de inlogpagina. Je ontvangt een e-mail, zodat je je wachtwoord kunt wijzigen.

Categorie: Account
Categorieën: Account, Bestellen

Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je de factuur in je mailbox. Geen factuur ontvangen? Controleer voor de zekerheid je ongewenste mailbox.

Wil je alvast je pro-forma factuur inzien? Log in en ga naar het kopje ‘Bestellingen’. Hier klik je op ‘Download pro-forma factuur (pdf)’. De pdf opent in hetzelfde tabblad. Is je bestelling afgerond, dan vind je hier ook de definitieve factuur.

Bestellen

Categorieën: Account, Bestellen

Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je de factuur in je mailbox. Geen factuur ontvangen? Controleer voor de zekerheid je ongewenste mailbox.

Wil je alvast je pro-forma factuur inzien? Log in en ga naar het kopje ‘Bestellingen’. Hier klik je op ‘Download pro-forma factuur (pdf)’. De pdf opent in hetzelfde tabblad. Is je bestelling afgerond, dan vind je hier ook de definitieve factuur.

Vraag niet beantwoord? We helpen je graag. - Team Dierencompleet.nl