Veelgestelde vragen

Account

Categorieën: Account, Bestellen

Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je de factuur in je mailbox. Geen factuur ontvangen? Controleer voor de zekerheid je ongewenste mailbox.

Wil je alvast je pro-forma factuur inzien? Log in en ga naar het kopje ‘Bestellingen’. Hier klik je op ‘Download pro-forma factuur (pdf)’. De pdf opent in hetzelfde tabblad. Is je bestelling afgerond, dan vind je hier ook de definitieve factuur.

Bestellen

Categorie: Bestellen

Je kunt jouw bestelling annuleren met de status ‘In behandeling’. Nadat de bestelling is afgerond, is annuleren niet meer mogelijk.

Voor het annuleren van je bestelling neem contact op met de klantenservice.

Categorie: Bestellen

Wil jij jouw cadeaubon digitaal verzilveren? Neem contact op met de klantenservice! Wij zorgen dat de cadeaubon verrekend wordt met jouw bestelling.

Uiteraard is de cadeaubon ook geldig in de winkel.

Categorie: Bestellen
  1. Plaats de gewenste producten in de winkelmand. (De prijzen in winkelmand zijn inclusief btw.)
  2. Je kunt kiezen voor verzending met PostNL of gratis afhalen in de winkel in Oirschot.
  3. Ga door naar Afrekenen.
  4. Vul je persoonlijke gegevens in.
  5. Heb je een ander verzendadres dan factuuradres? Dan kun je deze eenvoudig toevoegen.
  6. Plaats indien nodig een opmerking in het veld ‘Bestelnotities’.
  7. Kies de gewenste betaalmethode en ga akkoord met de voorwaarden.
  8. Rond de bestelling af met de knop ‘Bestelling plaatsen’.
Categorie: Bestellen

Je kunt jouw bestelling wijzigen met de status ‘in behandeling’. Nadat de bestelling is afgerond, is wijzigen niet meer mogelijk.

Voor het wijzigen van je bestelling neem contact op met de klantenservice.

Categorie: Bestellen

Bestellingen tot €250,00 kun je achteraf betalen met Billink. Wij rekenen een toeslag €0,99.

Categorie: Bestellen

Wanneer je een bestelling plaatst op de webshop en kiest voor ‘handmatige overboeking’ krijg je vanuit Buckaroo een e-mail (PayPerMail) om de betaling te voldoen. Buckaroo is onze betaalprovider en regelt het betaalverkeer.

Categorie: Bestellen

Nederland

  1. iDEAL
  2. PayPal
  3. Handmatige overboeking
  4. Achteraf betalen (Billink + €0,99)

België

  1. Bancontact
  2. Belfius Pay Button
  3. KBC Betaalknop
  4. PayPal
  5. Handmatige overboeking

Duitsland

  1. Sofort Banking
  2. PayPal
  3. Handmatige overboeking

Lees meer over de betalingsmethoden.

Categorieën: Betalen, Bestellen

Is er een actie? Dan vind je op de website of in de nieuwsbrief een kortingscode. Deze kun je aan jouw winkelwagen toevoegen. De korting wordt direct berekend.

Kun je geen kortingscode vinden? Dan geldt er op dit moment geen korting. Je mag dit veld dan leeg laten.

Categorieën: Account, Bestellen

Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je de factuur in je mailbox. Geen factuur ontvangen? Controleer voor de zekerheid je ongewenste mailbox.

Wil je alvast je pro-forma factuur inzien? Log in en ga naar het kopje ‘Bestellingen’. Hier klik je op ‘Download pro-forma factuur (pdf)’. De pdf opent in hetzelfde tabblad. Is je bestelling afgerond, dan vind je hier ook de definitieve factuur.

Categorieën: Bestellen, Betalen, Bezorgen

In jouw bestelling zit waarschijnlijk een product dat een andere verzendmethode heeft, zoals een groot hok of een zware zak voeding.

Heb je een groot hok of een grote kooi besteld? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk bij je afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Heb je zware producten besteld? Deze vallen onder ‘Zending zwaar zakgoed’. Je betaalt per zak €8,95 verzendkosten. Meer dan vijf zakken? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Is je vraag niet beantwoord? Bekijk de verzendvoorwaarden.

Categorie: Bestellen

Wanneer jouw bestelling is afgerond, ontvang je een mail met daarin de track & trace. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.

Vandaag voor 14.00 uur besteld, is meestal vandaag verzonden. Is een product niet op voorraad, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Wordt jouw pakket met onze chauffeur bezorgd? Afhankelijk van de route, plannen we een bezorgdatum in. We nemen contact met je op over het bezorgmoment.

Bekijk de leveringsvoorwaarden.

Betalen

Categorieën: Betalen, Bestellen

Is er een actie? Dan vind je op de website of in de nieuwsbrief een kortingscode. Deze kun je aan jouw winkelwagen toevoegen. De korting wordt direct berekend.

Kun je geen kortingscode vinden? Dan geldt er op dit moment geen korting. Je mag dit veld dan leeg laten.

Categorieën: Bestellen, Betalen, Bezorgen

In jouw bestelling zit waarschijnlijk een product dat een andere verzendmethode heeft, zoals een groot hok of een zware zak voeding.

Heb je een groot hok of een grote kooi besteld? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk bij je afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Heb je zware producten besteld? Deze vallen onder ‘Zending zwaar zakgoed’. Je betaalt per zak €8,95 verzendkosten. Meer dan vijf zakken? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Is je vraag niet beantwoord? Bekijk de verzendvoorwaarden.

Bezorgen

Categorieën: Bestellen, Betalen, Bezorgen

In jouw bestelling zit waarschijnlijk een product dat een andere verzendmethode heeft, zoals een groot hok of een zware zak voeding.

Heb je een groot hok of een grote kooi besteld? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk bij je afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Heb je zware producten besteld? Deze vallen onder ‘Zending zwaar zakgoed’. Je betaalt per zak €8,95 verzendkosten. Meer dan vijf zakken? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Is je vraag niet beantwoord? Bekijk de verzendvoorwaarden.

Vraag niet beantwoord? We helpen je graag. - Team Dierencompleet.nl