Account
Hoe maak ik een account aan?
Ook kan je bij het plaatsen van de bestelling kiezen voor ‘Een account aanmaken?’. Kies een gebruikersnaam en wachtwoord. Als je de bestelling plaatst, worden de gegevens opgeslagen.
Hoe verwijder ik mijn account?
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Indien gewenst kun je ook je Facebook of Google account gebruiken om in te loggen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Weet je je wachtwoord niet meer? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’. Dit vind je op de inlogpagina. Je ontvangt een e-mail, zodat je je wachtwoord kunt wijzigen.
Waar vind ik mijn bestelling?
Waar vind ik mijn factuur?
Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je de factuur in je mailbox. Geen factuur ontvangen? Controleer voor de zekerheid je ongewenste mailbox.
Wil je alvast je pro-forma factuur inzien? Log in en ga naar het kopje ‘Bestellingen’. Hier klik je op ‘Download pro-forma factuur (pdf)’. De pdf opent in hetzelfde tabblad. Is je bestelling afgerond, dan vind je hier ook de definitieve factuur.
Bestellen & betalen
Hoe annuleer ik mijn bestelling
Je kunt jouw bestelling annuleren met de status ‘In behandeling’. Nadat de bestelling is afgerond, is annuleren niet meer mogelijk.
Voor het annuleren van je bestelling neem contact op met de klantenservice.
Hoe betaal ik met mijn cadeaubon
Wil jij jouw cadeaubon digitaal verzilveren? Neem contact op met de klantenservice! Wij zorgen dat de cadeaubon verrekend wordt met jouw bestelling.
Uiteraard is de cadeaubon ook geldig in de winkel.
Hoe plaats ik een bestelling?
- Plaats de gewenste producten in de winkelmand. (De prijzen in winkelmand zijn inclusief btw.)
- Je kunt kiezen voor verzending met PostNL of gratis afhalen in de winkel in Oirschot.
- Ga door naar Afrekenen.
- Vul je persoonlijke gegevens in.
- Heb je een ander verzendadres dan factuuradres? Dan kun je deze eenvoudig toevoegen.
- Plaats indien nodig een opmerking in het veld ‘Bestelnotities’.
- Kies de gewenste betaalmethode en ga akkoord met de voorwaarden.
- Rond de bestelling af met de knop ‘Bestelling plaatsen’.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je kunt jouw bestelling wijzigen met de status ‘in behandeling’. Nadat de bestelling is afgerond, is wijzigen niet meer mogelijk.
Voor het wijzigen van je bestelling neem contact op met de klantenservice.
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Bestellingen tot €250,00 kun je achteraf betalen met Billink.
Naar welk rekeningnummer kan ik mijn bestelling overmaken
Wanneer je een bestelling plaatst op de webshop en kiest voor ‘handmatige overboeking’ krijg je vanuit Buckaroo een e-mail (PayPerMail) om de betaling te voldoen. Buckaroo is onze betaalprovider en regelt het betaalverkeer.
Op welke manieren kan ik betalen?
Nederland
- iDEAL
- PayPal
- Handmatige overboeking
- Achteraf betalen (Billink + €0,99)
België
- Bancontact
- Belfius Pay Button
- KBC Betaalknop
- PayPal
- Handmatige overboeking
Duitsland
- Sofort Banking
- PayPal
- Handmatige overboeking
Waar vind ik een kortingscode?
Is er een actie? Dan vind je op de website of in de nieuwsbrief een kortingscode. Deze kun je aan jouw winkelwagen toevoegen. De korting wordt direct berekend.
Kun je geen kortingscode vinden? Dan geldt er op dit moment geen korting. Je mag dit veld dan leeg laten.
Waar vind ik mijn factuur?
Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je de factuur in je mailbox. Geen factuur ontvangen? Controleer voor de zekerheid je ongewenste mailbox.
Wil je alvast je pro-forma factuur inzien? Log in en ga naar het kopje ‘Bestellingen’. Hier klik je op ‘Download pro-forma factuur (pdf)’. De pdf opent in hetzelfde tabblad. Is je bestelling afgerond, dan vind je hier ook de definitieve factuur.
Waarom betaal ik bezorgkosten voor mijn bestelling boven 49 euro?
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Kan ik een VVV bon inwisselen
Het is helaas niet mogelijk te betalen met VVV bonnen.
Bezorgen
Ik heb geen track & trace code ontvangen. Wat nu?
Check altijd eerst je ongewenste mail. Staat de track & trace daar niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice.
Benieuwd naar de status van je bestelling? Volg je bestelling. Of bekijk de status van je bestelling in je account.
Bezorgen wij persoonlijk jouw bestelling? Je ontvangt geen track & trace, maar een e-mail met daarin het bezorgmoment.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?
Ja, dat kan. Kies bij het afrekenen voor ‘Gratis afhalen in Oirschot’. Wanneer je bestelling de status ‘afgerond’ heeft, staat de bestelling klaar in de winkel. Neem je bestelbevestiging mee wanneer je de bestelling ophaalt.
Adresgegevens
Dierencompleet.nl is onderdeel van Dierenspeciaalzaak A. van Nunen in Oirschot.
Dierenspeciaalzaak A. van Nunen
Industrieweg 14
5688DP Oirschot
Nederland
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wanneer jouw bestelling is afgerond, ontvang je een mail met daarin de track & trace. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.
Vandaag voor 14.00 uur besteld, is meestal vandaag verzonden. Is een product niet op voorraad, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Wordt jouw pakket met onze chauffeur bezorgd? Afhankelijk van de route, plannen we een bezorgdatum in. We nemen contact met je op over het bezorgmoment.
Wat zijn de bezorgkosten
Heeft je bestelling een waarde van €49,00 of hoger? Je bestelling wordt gratis verzonden. Is je bestelling lager dan €49,00? Dan betaal je €6,95 bezorgkosten. Je pakket wordt geleverd door PostNL.
Je vindt de bezorgkosten in je winkelmand. Voeg de gewenste producten toe en bekijk de bijkomende kosten.
Uitzonderingen
- Bestaat je product uit een groot pakket, zoals een volière of een hondenhok? Onze chauffeur komt je bestelling persoonlijk afleveren. De kosten zijn €45,00.
- Heb je een zware zending, zoals een grote zak voer? Je betaalt €8,95 per zak met een maximum van €45,00. De chauffeur komt de bestelling persoonlijk bij je afleveren.
Retourneren en ruilen
Hoe meld ik mijn retour aan?
- Vul het retourformulier in. Deze vind je in de doos van je bestelling. Of download het retourformulier hier.
- Zorg ervoor dat je de retourzending goed verpakt en vergeet het retourformulier niet bij te voegen.
- Je stuurt de producten zelf retour en retourkosten zijn voor eigen rekening. Je mag zelf een bezorgdienst kiezen. Je kunt producten ook gratis retourneren in de winkel.
- Na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag aan je terug.
Je meldt een retour dus niet vooraf aan.
Verzendadres
Dierenspeciaalzaak A. van Nunen
Industrieweg 14
5688DP Oirschot
Nederland
Kan ik een product ruilen voor een ander product?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Spijt van je aankoop en wil je deze retourneren? Je kunt de (onbeschadigde en ongebruikte) aankoop binnen de (wettelijke) termijn van 14 dagen in de originele verpakking retourneren. Wanneer wij de producten retour hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag van deze artikelen terug.
Retourprocedure
- Vul het retourformulier in. Deze vind je in de doos van je bestelling. Of download het retourformulier hier.
- Zorg ervoor dat je de retourzending goed verpakt en vergeet het retourformulier niet bij te voegen.
- Je kunt de producten retourneren middels verzending of terugbrengen in de winkel.
- Na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag aan je terug.
Retourneren middels verzending
De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Je mag zelf de bezorgdienst kiezen. Zorg ervoor dat de retourzending goed verpakt wordt om schade te voorkomen.
Verzendadres
Dierenspeciaalzaak A. van Nunen
Industrieweg 14
5688DP Oirschot
Nederland
Retourneren in de winkel
Je kunt de aankoop ook retourneren in de winkel. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Meer informatie over het retourrecht lees je in de Algemene Voorwaarden.
Wat zijn de retourkosten?
Retourneren in de winkel is gratis.
Retourneren via verzending is voor eigen rekening. Je kiest zelf de bezorgdienst.