Veelgestelde vragen

Bezorgen

Categorie: Bezorgen

Check altijd eerst je ongewenste mail. Staat de track & trace daar niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice.

Benieuwd naar de status van je bestelling? Volg je bestelling. Of bekijk de status van je bestelling in je account.

Bezorgen wij persoonlijk jouw bestelling? Je ontvangt geen track & trace, maar een e-mail met daarin het bezorgmoment.

Categorie: Bezorgen

Ja, dat kan. Kies bij het afrekenen voor ‘Gratis afhalen in Oirschot’. Wanneer je bestelling de status ‘afgerond’ heeft, staat de bestelling klaar in de winkel. Neem je bestelbevestiging mee wanneer je de bestelling ophaalt.

Adresgegevens

Dierencompleet.nl is onderdeel van Dierenspeciaalzaak A. van Nunen in Oirschot.

Dierenspeciaalzaak A. van Nunen
Industrieweg 14
5688DP Oirschot
Nederland

Categorieën: Bezorgen, Bestellen, Betalen

In jouw bestelling zit waarschijnlijk een product dat een andere verzendmethode heeft, zoals een groot hok of een zware zak voeding.

Heb je een groot hok of een grote kooi besteld? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk bij je afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Heb je zware producten besteld? Deze vallen onder ‘Zending zwaar zakgoed’. Je betaalt per zak €8,95 verzendkosten. Meer dan vijf zakken? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Is je vraag niet beantwoord? Bekijk de verzendvoorwaarden.

Categorie: Bezorgen

Wanneer jouw bestelling is afgerond, ontvang je een mail met daarin de track & trace. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.

Vandaag voor 14.00 uur besteld, is meestal vandaag verzonden. Is een product niet op voorraad, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Wordt jouw pakket met onze chauffeur bezorgd? Afhankelijk van de route, plannen we een bezorgdatum in. We nemen contact met je op over het bezorgmoment.

Bekijk de leveringsvoorwaarden.

Categorie: Bezorgen

Heeft je bestelling een waarde van €49,00 of hoger? Je bestelling wordt gratis verzonden. Is je bestelling lager dan €49,00? Dan betaal je €6,95 bezorgkosten. Je pakket wordt geleverd door PostNL.

Je vindt de bezorgkosten in je winkelmand. Voeg de gewenste producten toe en bekijk de bijkomende kosten.

Uitzonderingen

  • Bestaat je product uit een groot pakket, zoals een volière of een hondenhok? Onze chauffeur komt je bestelling persoonlijk afleveren. De kosten zijn €45,00.
  • Heb je een zware zending, zoals een grote zak voer of mest? Je betaalt €8,95 per zak met een maximum van €45,00. De chauffeur komt de bestelling persoonlijk bij je afleveren.

Retourneren en ruilen

  1. Vul het retourformulier in. Deze vind je in de doos van je bestelling. Of download het retourformulier hier.
  2. Zorg ervoor dat je de retourzending goed verpakt en vergeet het retourformulier niet bij te voegen.
  3. Je stuurt de producten zelf retour en retourkosten zijn voor eigen rekening. Je mag zelf een bezorgdienst kiezen. Je kunt producten ook gratis retourneren in de winkel.
  4. Na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag aan je terug.

Je meldt een retour dus niet vooraf aan.

Verzendadres

Dierenspeciaalzaak A. van Nunen
Industrieweg 14
5688DP Oirschot
Nederland

Je kunt de (onbeschadigde en ongebruikte) aankoop binnen de (wettelijke) termijn van 14 dagen in de onbeschadigde verpakking terugsturen. Je kunt dan opnieuw het gewenste product bestellen.

Ruilen mag je ook doen in de winkel in Oirschot. Kom binnen 14 dagen langs met het aankoopbewijs en het onbeschadigde en ongebruikte product. Op deze manier betaal je geen extra verzendkosten.

Spijt van je aankoop en wil je deze retourneren? Je kunt de (onbeschadigde en ongebruikte) aankoop binnen de (wettelijke) termijn van 14 dagen in de originele verpakking retourneren. Wanneer wij de producten retour hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag van deze artikelen terug.

Retourprocedure

  1. Vul het retourformulier in. Deze vind je in de doos van je bestelling. Of download het retourformulier hier.
  2. Zorg ervoor dat je de retourzending goed verpakt en vergeet het retourformulier niet bij te voegen.
  3. Je kunt de producten retourneren middels verzending of terugbrengen in de winkel.
  4. Na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag aan je terug.

Retourneren middels verzending

De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Je mag zelf de bezorgdienst kiezen. Zorg ervoor dat de retourzending goed verpakt wordt om schade te voorkomen.

Verzendadres

Dierenspeciaalzaak A. van Nunen
Industrieweg 14
5688DP Oirschot
Nederland

Retourneren in de winkel

Je kunt de aankoop ook retourneren in de winkel. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Meer informatie over het retourrecht lees je in de Algemene Voorwaarden.

  • Retourneren in de winkel is gratis.
  • Retourneren via verzending is voor eigen rekening. Je kiest zelf de bezorgdienst.

Account

Categorie: Account

Ga naar ‘Mijn Account’ en registreer je.

Ook kan je bij het plaatsen van de bestelling kiezen voor ‘Een account aanmaken?’. Kies een gebruikersnaam en wachtwoord. Als je de bestelling plaatst, worden de gegevens opgeslagen.

Categorie: Account

Voor het verwijderen van je account, neem contact op met de klantenservice.

Categorie: Account

Log in op ‘Mijn Account’, ga naar het kopje ‘Accountgegevens’ en wijzig je persoonlijke gegevens. Druk op ‘Wijzigingen opslaan’.

Indien gewenst kun je ook je Facebook of Google account gebruiken om in te loggen.

Categorie: Account

Weet je je wachtwoord niet meer? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’. Dit vind je op de inlogpagina. Je ontvangt een e-mail, zodat je je wachtwoord kunt wijzigen.

Categorie: Account
Categorieën: Account, Bestellen

Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je de factuur in je mailbox. Geen factuur ontvangen? Controleer voor de zekerheid je ongewenste mailbox.

Wil je alvast je pro-forma factuur inzien? Log in en ga naar het kopje ‘Bestellingen’. Hier klik je op ‘Download pro-forma factuur (pdf)’. De pdf opent in hetzelfde tabblad. Is je bestelling afgerond, dan vind je hier ook de definitieve factuur.

Bestellen

Categorie: Bestellen

Je kunt jouw bestelling annuleren met de status ‘In behandeling’. Nadat de bestelling is afgerond, is annuleren niet meer mogelijk.

Voor het annuleren van je bestelling neem contact op met de klantenservice.

Categorie: Bestellen

Wil jij jouw cadeaubon digitaal verzilveren? Neem contact op met de klantenservice! Wij zorgen dat de cadeaubon verrekend wordt met jouw bestelling.

Uiteraard is de cadeaubon ook geldig in de winkel.

Categorie: Bestellen
  1. Plaats de gewenste producten in de winkelmand. (De prijzen in winkelmand zijn inclusief btw.)
  2. Je kunt kiezen voor verzending met PostNL of gratis afhalen in de winkel in Oirschot.
  3. Ga door naar Afrekenen.
  4. Vul je persoonlijke gegevens in.
  5. Heb je een ander verzendadres dan factuuradres? Dan kun je deze eenvoudig toevoegen.
  6. Plaats indien nodig een opmerking in het veld ‘Bestelnotities’.
  7. Kies de gewenste betaalmethode en ga akkoord met de voorwaarden.
  8. Rond de bestelling af met de knop ‘Bestelling plaatsen’.
Categorie: Bestellen

Je kunt jouw bestelling wijzigen met de status ‘in behandeling’. Nadat de bestelling is afgerond, is wijzigen niet meer mogelijk.

Voor het wijzigen van je bestelling neem contact op met de klantenservice.

Categorie: Bestellen

Bestellingen tot €250,00 kun je achteraf betalen met Billink. Wij rekenen een toeslag €0,99.

Categorie: Bestellen

Wanneer je een bestelling plaatst op de webshop en kiest voor ‘handmatige overboeking’ krijg je vanuit Buckaroo een e-mail (PayPerMail) om de betaling te voldoen. Buckaroo is onze betaalprovider en regelt het betaalverkeer.

Categorie: Bestellen

Nederland

  1. iDEAL
  2. PayPal
  3. Handmatige overboeking
  4. Achteraf betalen (Billink + €0,99)

België

  1. Bancontact
  2. Belfius Pay Button
  3. KBC Betaalknop
  4. PayPal
  5. Handmatige overboeking

Duitsland

  1. Sofort Banking
  2. PayPal
  3. Handmatige overboeking

Lees meer over de betalingsmethoden.

Categorieën: Bestellen, Betalen

Is er een actie? Dan vind je op de website of in de nieuwsbrief een kortingscode. Deze kun je aan jouw winkelwagen toevoegen. De korting wordt direct berekend.

Kun je geen kortingscode vinden? Dan geldt er op dit moment geen korting. Je mag dit veld dan leeg laten.

Categorieën: Account, Bestellen

Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je de factuur in je mailbox. Geen factuur ontvangen? Controleer voor de zekerheid je ongewenste mailbox.

Wil je alvast je pro-forma factuur inzien? Log in en ga naar het kopje ‘Bestellingen’. Hier klik je op ‘Download pro-forma factuur (pdf)’. De pdf opent in hetzelfde tabblad. Is je bestelling afgerond, dan vind je hier ook de definitieve factuur.

Categorieën: Bezorgen, Bestellen, Betalen

In jouw bestelling zit waarschijnlijk een product dat een andere verzendmethode heeft, zoals een groot hok of een zware zak voeding.

Heb je een groot hok of een grote kooi besteld? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk bij je afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Heb je zware producten besteld? Deze vallen onder ‘Zending zwaar zakgoed’. Je betaalt per zak €8,95 verzendkosten. Meer dan vijf zakken? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Is je vraag niet beantwoord? Bekijk de verzendvoorwaarden.

Categorie: Bestellen

Wanneer jouw bestelling is afgerond, ontvang je een mail met daarin de track & trace. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.

Vandaag voor 14.00 uur besteld, is meestal vandaag verzonden. Is een product niet op voorraad, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Wordt jouw pakket met onze chauffeur bezorgd? Afhankelijk van de route, plannen we een bezorgdatum in. We nemen contact met je op over het bezorgmoment.

Bekijk de leveringsvoorwaarden.

Betalen

Categorie: Betalen

Dierencompleet.nl neemt geen VVV Bonnen aan.

Maak iemand blij met een cadeaubon van Dierencompleet.nl.

Categorieën: Bestellen, Betalen

Is er een actie? Dan vind je op de website of in de nieuwsbrief een kortingscode. Deze kun je aan jouw winkelwagen toevoegen. De korting wordt direct berekend.

Kun je geen kortingscode vinden? Dan geldt er op dit moment geen korting. Je mag dit veld dan leeg laten.

Categorieën: Bezorgen, Bestellen, Betalen

In jouw bestelling zit waarschijnlijk een product dat een andere verzendmethode heeft, zoals een groot hok of een zware zak voeding.

Heb je een groot hok of een grote kooi besteld? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk bij je afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Heb je zware producten besteld? Deze vallen onder ‘Zending zwaar zakgoed’. Je betaalt per zak €8,95 verzendkosten. Meer dan vijf zakken? De chauffeur komt jouw bestelling persoonlijk afleveren. De bezorgkosten bedragen €45,00.

Is je vraag niet beantwoord? Bekijk de verzendvoorwaarden.

Vraag niet beantwoord? We helpen je graag. - Team Dierencompleet.nl
Dierencompleet.nl